Popular Posts

Memori 2012 & 2013

perkenalan kita tidak dijangka...kau hadir begitu sahaja tanpa dpt aku halangpada mulanya atas dasar rasminamun hari bergnti hari kita makin rapataku sangat selesa bersamamu...tidak pernah aku terfikir untuk mempunyai sahabat sepertimu..kamu dtg dgn combo..(haha)bertambah sahabatku..kau membuatkan ku terbuai sebentar...mungkin aku yg perasan...aku lah yg bersalah kerana hati terlalu lembut..bodohnya aku.. :-(tapi izinkanlah aku menghayati ini hanya sebentarkerana aku sedar dan tahu ini hanya sementara..kebahagiaan yang Allah pinjamkan untuk aku...x sangka dlm masa x smpai 1 thn 2 kali aku tekena bnda yg sama..ujian untukku? haha mungkin...hanya Allah yang tahu bertapa sakitnya rasa ini...belum sempat pun kesan itu hilang...muncul kembali masalah yg sama...hahahahaha...aku bangga dan bertuah dapat kenal dgnmu../..awk bnyak mengubah hidup saya dan tanpa sedar awak banyak membantu saya dan mengajar saya erti sabar dan fahamwalaupun slpas ini mmg kita xkan dpt berjumpa lg...andai panjang umur dan rezeki kita lg 1 thn kita akan berjmpa...P/s : ketahuilah wahai sahabatku yg ku sygg sgt2...terima kasih kerana muncul dlm hidupku...ini ialah memori yg xkan dpt diganti dan ditukar..biar ku hilang ingatan..biarlah hnya memori manis ini sahaja yg ku ingat....terima kasih..berdrama swasta la....adoiii ahahahah.


No comments:

Post a Comment